Czy potykacze to dobry pomysł na reklamę biznesu

Obecnie firmy zarówno większe, jak i mniejsze coraz częściej skupiają się na inwestycję w dobre triki promocyjne, które skutecznie przyciągną klientów oraz wyeksponują oferowane produkty lub usługi. Z różnych rozwiązań korzystają także lokalne biznesy, które chcą wyróżnić się na rynku. Jednym ze sposobem reklamy swojego biznesu czy poinformowanie klientów o naszej ofercie są potykacze. Czy warto w nie zainwestować? Jakie mają zalety? Sprawdź w poniższym artykule!

Dlaczego potykacze?

Potykacze umożliwiają bardzo łatwe nanoszenie informacji na tablicę – można również ją zmieniać według własnych preferencji. Takie stojaki świetnie sprawdzą się jako reklama czy poinformowanie swoich klientów o usługach, promocjach czy ważnych informacjach. Skutecznie przyciągają uwagę, informując odbiorców o produktach lub usługach naszej firmy.

Potykacze mają również nieograniczone zastosowanie. Popularne są w wielu branżach, nie tylko mowa o restauracjach lub innych lokalach gastronomicznych. Stojaki sprawdzą się również w przypadku sklepów, stacji paliw, pocztach, hurtowniach czy innych firm usługowych.

Ponadto stojaki świetnie sprawdzą się jako reklama wewnętrzna i zewnętrzna. Reklama wewnętrzna polega na umieszczeniu potykacza wewnątrz firm, informując o akcjach promocyjnych czy ofercie. Z kolei wykorzystanie stojaka jako reklama zewnętrzna jest najpopularniejszym rozwiązaniem. Przyciąga uwagę przechodniów, którzy następnie mogą stać się potencjalnymi klientami firmy. Oddziałuje na wizerunek firmy i łatwo informuje o obecności naszej firmy, przedstawiając swoją ofertę. W przestrzeniach publicznych reklama zewnętrzna w postaci stojaka może być bardzo skuteczna.

Główne zalety stosowania potykaczy w biznesie

  • Skuteczny marketing biznesu poprzez reklamę zewnętrzną i wewnętrzną.
  • Możliwość dopasowania rodzaju potykacza do swoich potrzeb.
  • Różny format potykaczy – łatwość dopasowania wielkości.
  • Przyciąga uwagę osób i umożliwia dotarcie do nowych klientów.
  • Łatwość przekazywania ważnych informacji, promocji, usług, ofert dnia.
  • Możliwość ciągłej edycji tekstu na stojaku według własnych preferencji.
  • Wygodne w użytkowaniu.
  • Szerokie zastosowanie w różnych branżach.
  • Wytrzymałe, przez co będą mogły być użytkowane długi czas.

Rodzaje potykaczy

Za wyborem potykaczy przemawia ich szerokie wykorzystanie w różny sposób w reklamie swojego biznesu. Jednak, aby była ona skuteczna, musimy zapoznać się z kilkoma rodzajami stojaków, które mamy dostępne na rynku. Dzięki temu dopasowujemy stojak do naszych potrzeb.

  • Potykacze plastikowe – jedne z najpopularniejszych, wykonane z plastiku (głównie PVC), dzięki czemu są odporne na warunki atmosferyczne. Mogą bez problemu znajdować się na zewnątrz lokalu. Nie ma również problemu, aby umieścić na nich odpowiednie informacje reklamowe. Plastikowy potykacz pozwala na łatwe przenoszenie i ustawianie w różne miejsca.
  • Potykacze drewniane – cechują się przede wszystkim wytrzymałością, a odpowiednio zabezpieczone ramy będą odporne na czynniki zewnętrze. W takich stojakach można wygrawerować nawet logo danej firmy. Tak samo, jak w przypadku potykacza plastikowego z łatwością umieścimy na nim różnego typu informacje.
  • Potykacze podświetlane – mają za zadanie przyciągnąć uwagę każdego poprzez wbudowany moduł w ramie, który podświetla cały element. Dzięki temu taki potykacz jest również dobrze widoczny po zmroku. Producenci dbają, aby był to produkt wysokiej jakości, odporny na pogodę czy inne czynniki. Z pewnością będzie to atrakcyjny element zarówno w lokalu, jak i na zewnątrz.
  • Potykacze kredowe – bardzo tradycyjne w swojej formie i często spotykane, zwłaszcza w branży gastronomicznej. Dzięki nich możemy bardzo łatwo zmazać informacje, zapisując inne. W każdej chwili bez problemu naniesiemy poprawki, czy zmienimy ofertę firmy. Potykacze kredowe przeznaczone są szczególnie tym, którzy nieustannie zmieniają ofertę swojego biznesu. Umożliwi to szybkie poinformowanie klientów o zniżkach czy promocjach. Dlatego jego największą zaletą jest po prostu zmiana tekstu na tablicy.
  • Potykacze metalowe lub aluminiowe – na rynku wyróżniamy również taki rodzaj stojaka, który jest bardzo wytrzymały i stworzony do trudnych warunków. Często potykacze metalowe posiadają specjalne zatrzaski, przez co w środku elementu umieszczamy informacje, plakaty czy inne treści promocyjne. Dzięki zatrzaskom wszelkie treści są dobrze chronione od złej pogody i zniszczenia. Jedynie ich wadą jest fakt, że nie są już tak łatwe w przenoszeniu, co ich plastikowy odpowiednik.

Jak można łatwo zauważyć, rodzajów potykaczy jest naprawdę wiele. Od nas zależy, jaki wybierzemy jego rodzaj dopasowany do naszego biznesu.

źródło zdjęcia: freepik.com

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here